Torkov RaP
V preteklih tednih smo obiskali nekaj dejavnosti, ki potekajo ob torkih, in udeležence vprašali:
– zakaj si si izbral/-a to dejavnost?
– kaj te pri tej dejavnosti najbolj veseli?
– komu bi predlagal/-a to dejavnost in zakaj?
– kaj tu delate oz. s čim se ukvarjate?
– kakšno je tvoje mnenje o RaP-u?
– ali imaš kakšen predlog, katero dejavnost bi še lahko dodali?
Naši intervjuvanci so bili nekateri bolj nekateri manj gostobesedni, v nadaljevanju pa vam predstavljamo nekaj odgovorov.
SOS matematika:
– To dejavnost sem si izbral, ker mi matematika ne gre.
– Tu sem zaradi učenja matematike.
– Dejavnost bi priporočala sošolki, ki ima pri matematiki težave.
– Tu se učimo in ponavljamo matematiko.
– RaP mi ni všeč, ker imamo več pouka.
– Nimam nobenih predlogov, vse je v redu.
Odklop
– Izbrala sem si dejavnost, ker sem si želela imeti počitek od pouka.
– Tu sem rada, ker ni treba biti tiho in lahko naredimo nalogo in se učimo.
– Priporočala bi vsem, ki potrebujejo počitek od šole.
– Delamo origami, učimo se, igramo igre.
– K tej dejavnosti bi dodala kahoot.
Les je lep
– Izbral sem si to dejavnost, ker pri tehniki ni dovolj časa za ustvarjanje.
– Rada ustvarjam, pri pouku pa za to ni veliko časa.
– Priporočala bi vsem, ki radi delajo z lesom, ali pa jih les zanima.
– RaP je kar neki, zaradi njega je pouk predolg; morali bi imeti manj ur.
– Tej dejavnosti ne bi nič dodala, pač rada ustvarjam.
Prva pomoč Učenci so se vključili v to dejavnost, da bi lahko pomagali ob možnih problemih. Mislijo, da je ta dejavnost dobra za tiste, ki nimajo nobenih izkušenj s prvo pomočjo. Učiteljica meni, da že majhni otroci rabijo znanje o njej, da vedo koga poklicati, kaj narediti ob nesrečah. Naučijo se, v kakšen položaj naj spravijo nezavestnega, kako oživljati in jim pomagati.
Širim znanje in tekmujem
Učenci si želijo tekmovati in ta krožek jim omogoča pripravo. Najbolj jih veselijo slovenščina in matematika. To dejavnost predlagajo tistim, ki se radi udeležujejo tekmovanj in se želijo naučiti nekaj novega.